BE HEALTHY WITH ADRI!

By Unknown - marca 08, 2018

Hello world!
(teraz si pripadám ako väčšina zahraničných youtuberiek, hah :D)
#BEHEALTHYWITHADRI




Čo vlastne celý hashtag znamená?

Týmto hashtagom by som nás chcela akosi spojiť. Spojiť nás, aby sme sa inšpirovali a pomáhali si.
Skvelá nálada, dobrý pocit, radosť z malých i väčších úspechov...
Či už vyskúšaš nejaký z mojich receptíkov, zacvičíš si, spravíš si chutný obed alebo len pôjdeš na prechádzku so svojim psíkom... Môže to byť čokoľvek, vďaka čomu sa cítiš dobre...
Keď pridáš fotku na svoj instagram, použi #behealthywithadri a staň sa členom našej rodiny!
Z každého príspevku budem mať neskutočnú radosť <3



Vzájomná motivácia, odhodlanie a rady nás budú hnať za našimi cieľmi, nech sú akékoľvek.
A aby som nezabudla, tiež plánujem nejaká giveways, aby som vás odmenila!




Hey fitness world!

I am feeling like Nikki Blacksetter or any other fit girl.
Today I wanted to tell you something about the new hashtag "BE HEALTHY WITH ADRI" i am creating. Maybe you're asking "What's going on, girl?" I'll tell you...
By this # i want all of us to be someway connected.
I want us to be in the best mood and do something for our bodies. I want us to enjoy the time spend for our health and fitness life. 
Whether you try some of my recipes, get a great workout, make a healthy lunch or just go for a walk with your dog... It can be whatever...
All of them will make me so happy guys <3
Use #behealthywithadri with your photos on instagram and become a member of our big loving family.
Yes, and I can not forget that I am also planning some exciting giveaways as well, so stay tuned for that!

Love xxx, 
Adri.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Moja makeup rutina

Kedysi som sa maľovala len, aby som vyzerala inak. Kvôli nízkemu sebavedomiu som si myslela, že musím používať mnoho produktov a zakrývať ni...